verhuis

Ik heb graag de puntjes op de i. Ik vind het fijn als de dingen goed gedaan zijn, naar beste vermogen, zorgvuldig, mooi afgewerkt.

Je zou het ook perfectionistisch kunnen noemen. Pietluttig. Vermoeiend. Muggenzifterij. Onnodige moeite. Vermoeiend, en dan vooral voor de omgeving.



Zo hou ik er ook van dat alles klopt. Geen zes hardcovers van Harry Potter in de boekenkast en dan één paperback. Om maar een voorbeeld te noemen.

Dus toen ik aan de slag ging met mijn eigen website (het meest fantastische zelfbouwkerstcadeau dat ik ooit kreeg), wou ik per se ook een blog die in het geheel paste. Dat moest er dus eentje worden die via de webhosting kwam... Dat ik eigenlijk al een blog had hier, tja, jammer maar helaas.

Alleen was ik toch niet zo blij met de beperkte mogelijkheden van mijn nieuwe blog. Niet dat het nu zo druk bezocht wordt :-), maar toch. Het was als zo'n jeukend etiketje in een trui: soms zit het eventjes goed, maar het 'joeksel' komt altijd terug.

Dus ben ik maar weer aan de slag gegaan. Een beetje een nieuw uitzicht voor de Blogspotblog, flink wat geprul met URL's en een systematische verhuis van blogberichten die misschien al eens eerder over en weer reisden.

Ik meld het maar even, voor wie merkt dat er misschien wat bizarre veranderingen zijn geweest. Voor de volledigheid, zodat het duidelijk is en geen los eindje wordt.

O, kijk eens aan, we zijn weer terug bij waar ik deze post mee begon :-).


Reacties